Egészségesek maradunk, ez a célunk!

256873784_458139382613201_1770294306144101571_n.jpg

Témahét
2022.január 17-21.-ig
Egészségesek maradunk, ez a célunk!
Középső Pillangó csoport 4-5 évesek

Mindennapos testnevelés (reggelente)
Külső világ tevékeny megismerése
(matematikai tapasztalatszerzéssel)
Ének, zene, énekes játék, gyermektánc
Komplexen
Hétfő
Mindennapos testnevelés, relaxációs gyakorlatok:9. „Az én hangom”, 10. „Együtt az Á, O és U hangokban!”, 20. „Medve vagyok cammogok” (Bagdy Emőke relaxációk közül.) A gyermekekkel beszélgető körben: ismerkedjenek meg a célok kitűzése kifejezéssel, mit jelent ez nekik, gyermekeknek. Fogalmazzuk meg mit szeretnénk elérni! Pl.:tudjunk oviba járni, egészségesek legyünk, ügyesek, tudjunk rajzolni, focizni, gombolni, cipőt kötni.. Közösen örülni magunk és társunk sikerének.
Zh: Foglalkozást kezdő ének Bagdi Bella:Van nekem egy álmom című dalát hallgassuk meg, szövegét figyeljék, + óvónő éneklése.
Feladatlap: Boldogságóra mf..: 38.oldal feladat.

Mindennapos testnevelés (reggelente)
Matematikai tapasztalatszerzés
Verselés-mesélés, anyanyelvi nevelés

Kedd
Mindennapos testnevelés, relaxációs gyakorlatok: 9. „Az én hangom”, 10. „Együtt az Á, O és U hangokban!”, 20. „Medve vagyok cammogok” (Bagdy Emőke relaxációk közül.) Testrészekkel kapcsolatos mondókák, dalok. Játék: célba dobás babzsákkal.
Mese: Bezzeg Andrea Boldogvár meséje. Mese megbeszélése, szerialitása, mese mondanivalója.
Mesében szereplő varázsige mondogatása.
Vers: Csanádi Imre Hónapsoroló https://www.youtube.com/watch?v=n0pL1tSns6s
Boldogságvár puzzle kirakása kincskereső játékkal. Asztalonkénti kirakó verseny.

Mindennapos testnevelés (reggelente)
Külső világ tevékeny megismerése
(Matematikai tapasztalatszerzéssel)
Komplexen

Ének, zene, énekes játék, gyermektánc
Szerda
Hétfői nap ismétlése, emlékezet, figyelem, gondolkodás fejlesztése.
Bagdi Bella:Van nekem egy álmom című dalát hallgassuk meg, szövegét figyeljék, + óvónő éneklése. A dal szövegéhez közösen találjunk ki mozgásokat, tegyenek a gyerekek javaslatokat, döntsenek melyik mozgást válasszuk. Közös tánc és éneklés mozgással összekötve. Matematikai tartalom: vetítő segítségével hópelyhek vetítése a besötétített csoportban, formáik, számlálásuk. Játék: 3 varázshópehely beszippantása, kívánságaik megfogalmazása.Pl: Legyek jó focista, szépen rajzoljak, kapjak ma nyalókát..

Mindennapos testnevelés (reggelente)
Vers-mese, anyanyelvi nevelés
(komplexen)
Rajzolás, festés, mintázás, kézimunka
Csütörtök
Keddi nap ismétlése. Mesepárnán mesehallgatás az előtte épített közös Boldogvárban, mindenki a kék, sárga, piros, zöld köveken (babzsák)juthat be a várba!
Szókincsbővítés, fejlesztés: akadály, veszély, bátor, kíváncsi.
Feladatlap: Boldogságóra munkafüzet 36.oldal, Boldogvár kiszínezése. Szemléltetés, beszélgetés: Boldog lehetek amikor egészséges vagyok, tudok játszani, táncolni, sportolni..

Mozgás, mozgásos játékok
Rajzolás, festés, mintázás és kézimunka
komplexen
Péntek Nagytestnevelés: Egyensúlyozó járás, szökdelés székeken.
Boldogságóra munkafüzet 41.oldalán színezzük ki a célba érés jelét, ragasszuk fel az 5. lépcsőfokra.
Közös nagy alakú lapon kör formák kiegészítése, melyek a céljainkkal kapcsolatosak. Boldogságóra munkafüzet: 41.oldal. Eközben halk zenehallgatás: Bagdi Bella:Van nekem egy álmom című dalát .
Játék: gomboljunk inget, nadrág gombot, kössünk cipőt.
LOGICO téli feladatlapok.
Sorrendiség játék mozgással holtidőben. 1.Misi biciklizik, 2.Panna labdázik, 3.Janika focizik.. ismétlődve.

Képek