Dallista

20220316_094029.jpg

Márciusban az apró örömökkel foglalkoztunk a 9.A. osztállyal. Beszélgetést indítottam, és arra voltam kíváncsi, hogy szoktak-e a tanulók másokat apróságokkal megajándékozni és szoktak-e ajándékokat kapni? Miért fontos ez? A tanulók az ajándékok, meglepetések hallatán először fizikális dolgokat értettek. Elmondták, hogy ritkán szoktak másnak venni ajándékokat, de ha ők kapnak, annak általában nagyon örülnek. Kértem őket arra is, hogy próbáljanak olyan ajándékokra is gondolni, amit a tetteink vagy cselekedeteink fejeznek ki elsősorban. Itt már jobb volt az arány, mert a tanulók igen nagy százaléka szokott kedveskedni tettekkel, odafigyeléssel másoknak, és nekik is szoktak apró örömöket okozni. Azért tartják fontosnak ezeket a dolgokat, mert ezzel még jobban ki tudják fejezni figyelmüket, szeretetüket, elköteleződésüket a másik iránt.
Egy feladatot csináltunk meg: a „Dallista”. A tanulóknak nagyon tetszett a feladat, örültek, hogy használhatták a telefonjukat, és hallgathattak örömről szóló zenéket. Kiscsoportokban dolgoztak, majd összeállítottuk az osztály slágerlistáját.

Képek