Célok kitűzése és elérése

szuperhős1.jpg

Az első órát a számvetéssel kezdtük. A teremben tavaly év elején megfogalmazott célokat néztük végig egyenként. Kinek sikerült elérni azt, hogyan? Aki nem érte el a célját, annak mi volt az oka?
Megbeszéltük milyen a jól megfogalmazott cél, és mik az elérés legoptimálisabb lépcsőfokai. Ehhez használtam a következő honlapon található képet: https://hirvilag.hu/article/kell-ez-nekunk-2995136
Ez után következett az „Üzenet a jövőbe” c. feladat: A gyerekek egy konkrét cél fogalmaztak meg, majd az leírták az eléréshez szükséges lépéseket.
Segítségként szuperhősként képzelhették el magukat, egy-egy szupererőt is választhattak. Ilyeneket írtak pl: „Csettintek és megáll az idő”, teleportálás, gondolatolvasás stb.
Saját magukat le is rajzolták szuperhősként. Rajzolás közben hallgattuk a hónap dalát.
A második órát a „Mi leszek, ha nagy leszek?” verssel kezdtem. Ezen az órán a példakép választással foglalkoztunk. Ehhez a következő oldalt hívtam segítségül: https://businessandcafe.blog.hu/2016/09/23/5_inspiralo_eletut_valassz_te_is_peldakepet
Megbeszéltük, mi alapján választunk példaképet, mit tanulhatunk ezektől az emberektől.
A téma zárásaként két feladatból lehetett választani:
1., Írj fogalmazást! Témája: Hogyan képzelem el magam 10 év múlva?
2., Válassz a környezetedben példaképet! Mutasd be őt a többieknek! Készíthetsz fogalmazást, interjút, videófelvételt.

Képek