Boldogító jócselekedetek

Ez az első Boldogságóra, amit Online módon tartottam meg.
Így most csak egy csoport volt.

Az első feladat az volt, h mit jelent nekik a december?
Nemcsak külsőségeket jelöltek meg a tanulók, hanem belső értékeket is , mint szeretet. De a havas karácsony is megjelent.

A második feladat, h mostanában milyen jótetteket hajtottak végre.
Többféle megoldás született, de segítés minden mennyiségben. A tanulók többségében vidéki diákok.
A harmadik feladat egy teszt volt, amelyben egy kicsit elgondolkodhattak önmagukról!
Tesztre példa:
1. Mi az, amiből többet kellene tenned?
Többet kellene tanulnom

2. Mi az, amiből el kellene venned?
A sok alvásból

3. Mi az, amit el kellene hagynod?
A káros dolgok

4. Mi az, amit be kellene vezetned az életedbe?
Több tanulást, több készülést a dolgozatokra, többet kihozni magamból
A tanulás több tanulónál fontos volt. Illetve a sport.

Egyetértek az alábbi mondással:”Ha adventben megtisztítjuk a lelkünket, karácsonykor maguktól gyulladnak ki az ünnepi fények.” Böjte Csaba
E feladattal ez volt a célom.

A negyedik feladatban egy mese hangzott el A négy gyertyáról és a szeretetről, nagyon tetszett a tanulóknak.Hit, remény, öröm és szeretet mindenkinek fontos volt.

Az ötödik feladat az volt: Menj végig egy ösvényen! Milyen állat jön veled szembe? Milyen az állat, mit mond neked?

Ebből következtettünk, hogy kiben most milyen belső állat van, és bizony ezzel is dolgoznunk kell: Volt béka, vaddisznó, medve, gímszarvas és csiga is.

Nagyon nehéz volt így a boldogságóra, szeretem az osztályt egyben látni!
De egy tanuló szívesen rajzolt a decemberről, eléggé kreatívan, sajátosan oldotta meg a feladatot.

„A hobbimmal való kapcsolatom ábrázolja ugyanis lehet bármiben hónap, napszak, vagy ünnep, ők ugyan annyi törődést érdemelnek, így decemberben is.”
Majd elküldtem nekik a Mese a szeretetről c. mesét. Visszajeleztek, hogy jó!

Boldog karácsonyt kívánok Önöknek is. Ezer áldás kísérje Önöket!

Képek