Az optimizmus-pesszimizmus hullámvasútján 3.b

250494856_223507893133203_3468353636070057052_n.jpg

Lelkesen kezdődött az óra, az arcizmokra fókuszáló rágógumigyakorlat éppen egy hozzá kapcsolódó aktuális konfliktushoz kapcsolódott – mint utólag kiderült. Az óra közben vált világossá számomra, hogy van egy új gyermek is az osztályban, aki betegséget követően első napját töltötte az osztállyal. A Boldogságóra váratlanul érte, pesszimizmusát és oppizícióját leplezetlen módon fejezte ki. Az óra jelentős részének passzív résztvevője volt. A fogalommagyarázat és a hozzá kapcsolódó példák sok gyermeket megmozgattak, a nézőpontváltást is hamar megértették. Az arcmimika üzenetű postásjáték már az előtte ellánálló gyermeket is belendítette. Az óra végén meghallgattuk a hónap dalát, voltak, akik rögtön táncra is perdültek. Mély érzelmeket és történeteket megmozgató óránk volt.

Képek