Az optimizmus gyakorlása

334893563_118100807769783_6818493927988921441_n.jpg

I. Köszöntő és hangulatválasztó kör: A gyerekek a köszöntő falról választhatják ki, hogy öleléssel (piros szívforma), pacsival (tenyérlenyomat forma) vagy tánccal (hangjegyforma) köszönnek a pedagógusnak.

1.Relaxációs gyakorlatok: „Vasbaba,rongybaba” és „Összehangoló 1″.

2.Érzelmek utánzása a szőnyegen körben ülve, arcbábok körbeadásával. Érzelmek utánzása arccal, hangadással, majd megbeszélése az adott érzelemnek („Mikor éreztél ilyet? Jó vagy rossz volt e?” ) Legvégül a boldog arcról beszélünk. „Melyik a boldog arc? Neked mi okoz boldogságot?”

II. 3. Boldog Blanka és Szomorú Szilárd bábokkal megbeszéljük,mit tehetünk ha a barátunk szomorú,hogyan lehet felvidítani.

4. Tódi törpe Szebben látó mondókájának megtanulása.

5. Bábozás: Tódi törpe varázsszemüvege, majd a történet megbeszélése segítő kérdésekkel.

III. 6. Varázsszemüveg készítése kartonból, színes papírból vágással,ragasztással.

7. Mosolygós lufi körbedobálása a gyerekek között Bagdi Bella: Pozitív gyerek vagyok c. zenéjére.

Képek