Az élet szép

- Csoport neve: Kaméleon3.a
- Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
- Kategória: Alsósok
- Téma: Apró örömök élvezete
- (171 megtekintés)
Az élet szép – Apró örömök
„Nekem sohasem tűnt öncélnak a kedvtelés és a szórakozás. Az én eszményeim, amelyek szemem előtt lebegtek, és mindig vidám életkedvvel töltöttek el: a jóság, szépség, igazság.” Albert Einstein
A gyermekekkel megbeszéltük a hónap témáját. Ilyenkor mindig inspirál minket a hónap dalának meghallgatása.
Összegyűjtöttünk számos apró örömöt:
-napsütés, tavaszi szellő, hóesés, madárcsicsergés, virágok, kirándulás, ölelés, mosoly, házi kedvenceink, barátok, kirándulás, foci, séta, hétvégi alvás, kakaó finom illata, süti fincsi íze, olvasás, nevetés, ajándékozás, elveszettnek hitt dolog megtalálása, zene, beszélgetés, fagyi, rajzolás…..
Abban minden egyetértettünk, hogy a boldogságórák számunkra pozitívan indítják mindig a hetet, mivel hétfőnként van. Szeretünk együtt lenni, önfeledten játszani, közösen megküzdeni a kihívásokkal.
A Boldogságórákat is az apró örömök közé sorolták. Mindig kíváncsian várják a témákat, lelkesen vetik bele magukat a hozzá tartozó feladatokba. Nekem mindig megmutatják, hogy milyen kreatívak, együttműködőek, ügyesek.
A hónap feladatának megvalósításához készítettünk a boldogságórás puzzle sablonból egy fotókeretet, melyre rárajzolták a logót is. A csoportunknak kiemelt apró öröme az együtt töltött idő, közös játék, a szabadban töltött idő. A fotókeret elkészítése után kimentünk játszani. Erről készítettem néhány fotót, kipróbálva a keretet. Megbeszéltük, hogy mindenki készít magáról fotót egy-egy apró örömről. A fotók elkészítéséhez be kellett vonniuk a családtagokat. A lelkesedést mutatja, hogy a fotókat mindenki elkészítette még aznap délután. A témák: focizás, kutyámmal, játékaimmal, papagájjal, lovaglás, pihenés, testvérek, frizura, virágokkal. A gyerekek elmondták, hogy szüleik segítségével oldották meg a fotózást. Közben nagyon jól érezték magukat, ez is egy apró öröm volt számukra.
A következő órán megnéztük az elkészült fotókat. Ezután tableten mindenki keresett a témához és fotójához illő idézetet. Ezekből állítottuk össze a beszámolót.