Adj egy barátságötöst! – A 10.a barátságtérképe

98d17a2d-251c-45ef-a23c-e350f5346d07.jpg

A boldogságóra foglalkozáson ezúttal a társas kapcsolatok ápolásával foglalkoztunk. Alapjául a Boldogságóra munkafüzet Adj egy barátságötös című feladatát választottam. Megkértem a gyerekeket, hogy rajzolják körbe a kezüket, a közepébe írják bele a nevüket vagy becenevüket és az ujjakba írják bele azokat a tulajdonságokat, melyek szerintük jó baráttá tesznek valakit. Ezután megbeszéltük a beírtakat. A legtöbben a megbízhatóságot, a kedvességet, a közös nevetéseket, élményeket írták egy jó baráti kapcsolat alapjának. Ezután kivágtuk a kezeket és felragasztva őket, elkészítettük a 10. a barátságtérképét. A kezeket próbálták annak megfelelően egymás mellé ragasztani, ahogyan a kapcsolataik alakulnak az osztályban. Ezáltal egy olyan plakátot kaptunk, melyen szerepelnek egy jó barát legfontosabb tulajdonságai és az osztályban kialakult kapcsolati háló is. A munkafolyamatokról és a végeredményről tiktok videó készült. A foglalkozást ismét a sok nevetés és a vidámság jellemezte, főleg a videó készítése során. Utóbbit megosztottuk iskolánk Tiktok oldalán is, mellyel az volt a célunk, hogy a fiatalok lássák milyen fantasztikus lehetőség a Boldogságóra program. (A videó nem található meg a youtube-on, ezért külön e-mailben elküldöm a Boldogságóra csapatának.)

Képek