A jó cselekedetek gyümölcsei

boldogító-jó-cselekedet.jpg

Az óra elején az elméleti hátteret átbeszéltük és azt is, mi számít jó cselekedetnek. Megvitattuk, hogy miért boldogítanak a jó cselekedetek, miért érdemes gyakorolni ezeket.
A ” jobb adni, mint kapni” mondattal mindenki egyetértett, példákat soroltak fel rá emlékeikből.
Megbeszéltük, hogy az Advent milyen kapcsolatban áll a jó cselekedetekkel.
Önálló feladatként kapták, hogy készítsenek 30-31 napos jó cselekedetek naptárat.
Szituációs játékot játszottunk ( valakivel jót teszünk ).
Minden tanuló elkészítette a saját jó cselekedetek virágát, és beleírta a szirmokba, mivel tud jobbat tenni, és hogyan tud jobbá válni pl: korábban kelek fel, kevesebbet gépezek otthon, többet segítek anyának stb.
Az iskolánk csatlakozott a Katolikus Karitasz adománygyűjtéséhez. Az önkéntes felajánlásokkal is átérezhették a diákok, hogy jónak lenni jó.
A tablót ezek után elkészítettük.

Képek