A hála gyakorlása 1.

A hála gyakorlása 1.

Tanítóként lehetőségem van szinte minden tanítási órán és délutáni foglalkozáson megjeleníteni a Boldogságóra anyagát. Jelen esetben ének-zene órába építettem be.
1. osztálytól kezdve tudatosítom tanulóimban a hála fontosságát, így a foglalkozás gördülékenyen megvalósult. Lelkesen, nyitottan vettek részt a tanulók a különböző feladatok elvégzésében. Sikerült a hála fogalmát az életkori sajátosságnak megfelelően megbeszélni. A legnagyobb megelégedettség az volt számomra, hogy az érzéseikről bátran tudtak beszélni. Negyedik osztályban már ismerjük annyira egymást, hogy tudják, a vélemény az nem jó vagy rossz, hanem az „csak” vélemény. Nem minősítik egymás gondolatait, hanem elfogadják és merik mondani a saját eltérő véleményünket.
A gyerekek együttműködők, nyitottak voltak az órán a feladatokra. Úgy érzem, hogy az óra, amelyet még folytattunk, elérte célját.

Képek