A hála

hála2.jpg

I. Szervezési feladatok:
Jelentés
II. Figyelem felkeltése, ráhangolódás az órára
Relaxációs feladat: Körbe-körbe-karikába egy új játékkal kezdjük az órát. Kérlek, rajzoljatok köröket egy lapra,nyitott szemmel, (magukban a mondókát mondják), majd a másik oldalra csukott szemmel.
Bagdi Bella –Repülj velem
Előző énekórán megtanultuk az ehhez kapcsolódó mozgásformát
III:A tanulók informálása az óra céljáról.
A mai boldogságórán sok pozitív dologról fogunk beszélgetni
IV. Előzetes tanulói ismeretek felelevenítése, ellenőrzése.
Készségfejlesztés
Szavakat fogok mondani, mi a közös bennük?
öröm, jókedv, örvendezés, gondtalanság, felhőtlenség, vidámság, elégedettség
Kinek mit jelentenek ezek a szavak?
V. Új ismeret elemzése
1. Kinek mit jelent az a szó hogy HÁLA? Ki miért hálás?
2. Hoztam egy mesét nektek, hallgassátok figyelemmel!
Miről szólt a történet?Kik a szereplői?
3. Te kinek és miért vagy hálás? Rajzold le a levélre!
4. Aki elkészült hunyja be a szemét , helyezze magát kényelembe és gondoljon szép dolgokra! (halkan fog szólni a zene)
VI.Házi feladat
Írj hálaüzenetet valakinek, akinek hálás vagy!
VII.Értékelés
Órai munka értékelése
Hogyan éreztétek magatokat az órán. Milyen érzéssel léptek ki az ajtón?

Képek