4181.Nádudvar,Fő út 144-147. Kövy Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola

- Csoport neve: Huncutkak 4.d
- Kövy Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
- Kategória: Alsósok
- Téma: Megküzdési stratégiák
- (139 megtekintés)
1.d osztály Kövy Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola Nádudvar , földszint 4.terem
Óra cél és- és feladatrendszere: érzelmi intelligencia ,problémamegoldó képesség fejlesztése
Tantárgyi koncentráció: magyar irodalom, ének-zene, etika, vizuális kultúra, technika, testnevelés és sport
Az órát tartja: Tőzsér Jánosné tanító
Óravázlat Boldogságóra, Megküzdési stratégiák
Idő: 2022.február 9.
1. Órakezdő relaxáció és éneklés:
– Reggeli sorakozás a terem előtt Köszönés ölelés vagy pacsizás.
– Szép napot kívánok a gyerekeknek!
A csoport hangulatához igazodva , zenehallgatás, mindenki választ magának párt, hogy ki mellé szeretne ülni!:)
Bagdi Bella: Jól érzem magam
„Összehangoló”
Szabály ismertetése.
álló helyzetből indítjuk a bal láb és jobb kar előre lendítését, majd kar-láb cserével folytatjuk a helyben járást.
2.Téma bevezetése: keresztrejtvény megoldása
3.Téma feldolgozása: Megküzdési stratégiák
A mai órán azzal fogunk foglalkozni, hogy baj esetén, hogyan reagálunk.
Tudjátok, hogy mi az a stresszhelyzet?
Hogyan oldjuk meg a problémáinkat?
Ha feszült ,ideges vagy ,hogyan nyugtatod le magad?
Hallgassátok meg A bugyelláris ,a pipa meg a süveg történetét
4.A téma előkészítése :
Problémától a megoldásig, labirintus megoldása
Keresd meg az utat a kérdőjeltől a felkiáltójelig.
5. A téma feldolgozása
Meghallgatjuk a spontán véleményeket a mese hallatán.
6. Az óra lezárása
Megküzdési szivárvány elkészítése
Közösen megoldjuk, mivel még minden betűt nem tanultunk!
Meditáció :Bagdi Bella : Ellazulni jaj,de jó!
7.Értékelés
Téma tovább gondolása
A boldogság füzetbe rajzoljanak egy almát !Rajzolják le a szerencse forgandó volt körülöttük.Ha nehézségbe ütköztek ,hogyan tudták megoldani a problémát!