4181.Nádudvar,Fő út 144-147. Kövy Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola

tükör.jpg

Csoport neve : 1.d osztály
Helye: Kövy Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Nádudvar , földszint 4.terem

Óra cél és- és feladatrendszere: A reális önszemlélet és az érzelmi intelligencia ,önbecsülés fejlesztése.
Tantárgyi koncentráció: magyar irodalom, ének-zene, etika, vizuális kultúra, technika.

Az órát tartja: Tőzsér Jánosné tanító

Óravázlat Boldogságóra, optimizmus

Idő: 2021.október 20.
1. Órakezdő relaxáció és éneklés: (4 perc)
– Reggeli sorakozás a terem előtt Köszönés ölelés vagy pacsizás.
– Szép napot kívánok a gyerekeknek!
A csoport hangulatához igazodva , zenehallgatás, mindenki választ magának párt, hogy ki mellé szeretne ülni!:)
Bagdi Bella: Pozitív mondóka
2.Téma bevezetése: nevetésverseny (3 perc)
Szabály ismertetése.
Most hogy vagy ?
3.Téma feldolgozása: Optimizmus (10perc)
Körben ülnek a gyerekek.
Hallottátok már azt a szót, hogy optimista?
Hallottátok már azt a szót, hogy pesszimista?
Jelentése reményvesztett.
Játszunk egyet !Optimista és pesszimista szemüveget hoztam nektek !
Ki az ,aki ki szeretné próbálni? Olyan arcot vágjon miután feltette , amilyen szemüveg van rajta!
Rózsaszín optimista ,fekete pesszimista
4.A téma előkészítése : (10 perc).
Készítsétek el saját tükörképedet az örök mosoly arcoddal!
Ha rossz a kedved csak bele kell nézned ebbe a varázstükörbe!
Közben zenét hallgatnak.
Bagdi Bella:Tükördal
5. A téma feldolgozása (6 perc)
Tükrök bemutatása
6. Az óra lezárása (10 perc)
Jó okom van rá…

Mondjunk optimista mondatokat!

Meditáció :Bagdi Bella :Ellazulni jaj ,de jó
Körben állva relaxáció
6.Értékelés (2perc)
Téma tovább gondolása

Rajzolj a következő órára két dolgot a napocska mellé, ami megnevetett!

Képek