Boldog Óvoda és Iskola
A 2023/24-es tanévben 1500 intézmény nyerte el a Boldog Óvoda vagy Iskola címet, akikre nagyon büszkék vagyunk.
Az online feladatbanknak köszönhetően a boldogságóra gyakorlatokat most már az online térben is hatékonyan lehet alkalmazni.
A minden korosztály számára könnyen beépíthető gyakorlatok elősegítik a mentális jóllét megőrzését, támogatják a gyerekek érzelmi szükségleteit.
A feladatbankban szereplő gyakorlatok pedagógusoknak és szülőknek is ajánlottak!
A 2023/24-es tanévben 1500 intézmény nyerte el a Boldog Óvoda vagy Iskola címet, akikre nagyon büszkék vagyunk.
A 30 órás képzésünk pedagógusoknak és szülőknek szeretne segíteni a boldogságóra módszereinek iskolai vagy otthoni alkalmazásában.
Ismerd meg az óvodás és iskolás korosztályok számára kidolgozott könyveinket Prof. Dr. Bagdy Emőke relaxációs programjával!
Ezzel a programmal kevesebb lett az agresszió az osztályban, kezelhetőbbek lettek a gyerekek. Én minden órába bele tudom csempészni.
Sántáné Varga Tünde, pedagógus
A gyermekem sokkal jobban viselkedik otthon mióta boldogságórára jár. Jobb lett a kapcsolatunk. De rajta keresztül rám is jó hatással van a boldogságóra.
Bálint Szilvia, szülő
„A tanév végén az igazgatónő bejött egy boldogságórára és azt tapasztalta, milyen látványos változás történt az osztályban.”
Tabajdi Éva,
a debreceni Árpád Vezér Ált. Iskola iskolapszichológusa
„Eredményeink például: a tanulmányi eredmény növekedett, a bukások száma csökkent 15 főről 2-re a boldogságóráknak köszönhetően”
Strasszerné Farkas Márta,
Székesfehérvári Kossuth Lajos Ált. Iskola intézményvezetője
Arra törekszünk, hogy a boldogságórák kibontakoztassák az életszeretetet, hogy a gyermekeink a jövőbe vetett hittel, bátran járják végig a felnőttséghez vezető utat és boldogságra képes emberré válhassanak.
Nem problémamentes életmodellt állítunk a fiatalok elé, hanem vezérfonalat adunk nekik, hogy könnyebben nézzenek szembe a kihívásokkal és képesek legyenek megbirkózni a problémákkal.
A boldogságórákon részt vett tanulók optimistábbak, magabiztosabbak és kitartóbbak, mint a korosztálybeli társaik, javulnak a tanulmányi eredményeik és a szociális érzékenységük.
A boldogságórák hatásvizsgálatára tervezett mérések szerint, a Boldogságórákon végzett gyakorlatok erősítik az önbizalmat, a kitartást, fokozzák a koncentrációs képességet, fejlesztik a divergens gondolkodást és kreativitást.