„Eredményeink például: a tanulmányi eredmény növekedett, a bukások száma csökkent 15 főről 2-re a boldogságóráknak köszönhetően”
Strasszerné Farkas Márta
Székesfehérvári Kossuth Lajos Ált. Iskola intézményvezetője
„A tanév végén az igazgatónő bejött egy boldogságórára és azt tapasztalta, milyen látványos változás történt az osztályban.”
Tabajdi Éva
a debreceni Árpád Vezér Ált. Iskola iskolapszichológusa
„Mindenképpen a tanulóink személyiségfejlesztésében egy kiváló eszköz a kezünkben. Önismeretüket segíti, illetve egymás jobb megismerését is segíti, és ez tulajdonképpen a társadalomba való beilleszkedést nagymértékben elősegíti, és az elégedett boldog életre tud irányítani minden szempontból.”
Udvardyné dr. Mühlenkampf Erika
Komáromi, Jókai Mór Gimnázium intézményvezető