Vélemények

Pedagógusok, intézményvezetők véleményei

Az intézmény összes osztályában tartanak boldogságórákat, pedagógusaik nem egyszer elnyerték már a hónap pedagógusa címet is. Ehhez a lelkes munkához pedig elengedhetetlen a vezető támogatása. Erről és az iskolában eddig eredményekről beszél az igazgatónő a videóban a 2018-as Boldog Óvoda és Iskola Címátadó ünnepségen.

Budáné Tóth Gabriella

Diósgyőri Szent Ferenc Római Katolikus Általános Iskola és Óvoda igazgatója

A tanítónő iskolájában 2015 óta tartanak boldogságórákat, Gabriella előadásában a csoportjával átélt boldogságórás élményeiből ad ízelítőt és gyakorlati oldalról mutatja be a Boldogságóra program lényegét a 2018-as Boldog Óvoda és Iskola Címátadó ünnepségen.

Barta Gabriella

Szolnoki Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola tanítója

„A tanév végén az igazgatónő bejött egy boldogságórára és azt tapasztalta, milyen látványos változás történt az osztályban.”

Tabajdi Éva

a debreceni Árpád Vezér Ált. Iskola iskolapszichológusa

„Eredményeink például: a tanulmányi eredmény növekedett, a bukások száma csökkent 15 főről 2-re a boldogságóráknak köszönhetően”

Strasszerné Farkas Márta

Székesfehérvári Kossuth Lajos Ált. Iskola intézményvezetője

A mi iskolánkban most már minden csoportban működik Boldogságóra, nagyon szeretik a gyerekek csinálni és nagyon nagy pozitív hatása van az életükre, az osztály közösség életére is, ezért lenne jó, ha minden iskolában lenne, mert nagyon jó közösség megtartó, illetve összetartó ereje van.

Horváth Gáborné Mák Erzsi tanítónő

Kerékteleki

Nagyon-nagyon szeretem a Boldogságóra programhoz kapcsolódó tankönyveket és munkafüzeteket, hiszen rengeteg ötleteteket és rengeteg jó feladatot adnak. Szoktam ajánlani a szülőknek is, hiszen otthon is lehet folytatni a programok gyakorlását, és amit az iskolában elsajátítunk, azt otthon is meg lehet valósítani.

Harsányi Beáta tanítónő

Várkonyi István Általános Iskola, Cegléd